{ 'anonymize_ip': true }

maandag 14 december 2020

De tweede kerstbal van 2020

De tweede kerstbal van 2020


Dit jaar hebben we twee geboortekaartjes gekregen en voor Nova had ik al een bal gebreid. Nu heeft ook Isa haar eigen eerste onbreekbare kerstbal:


Dat de kerstbal voor Isa roze werd, dat was duidelijk voor me, ik had ook al een naamslinger voor haar gehaakt, in het roze 😊
En je ziet op haar kaartje een vosje, de moeder van Isa tekende dit zelf, als ik het goed heb.
Ik heb dus gezocht naar een teltekening van een vosje. Uiteindelijk moest ik ook zelf aan de slag.

Iets uitdagender om zo'n bal met een kleurtje extra te breien:


De laatste 3 puntjes zwart heb ik gemaasd en de oogjes geborduurd als kruissteekjes. Dat werd net wat leuker.


Isa's kerstbal in de collage:


Met mijn teltekening:


Voor de liefhebber nu ook nog even digitaal uitgewerkt:



En hier vind je hoe een Breimeisje een kerstbal breit.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


7 opmerkingen:

  1. Ook deze bal is weer heel mooi. Je hebt het vosje er heel netjes ingebreid (lastig hé met 3 kleuren). Gelukkig heeft Isa geen lange voornaam gekregen😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het door de korte naam nog vrij lastig... de letters moesten vrij ver uit elkaar en ik had ook een brede afbeelding nodig :-)

      Verwijderen
  2. Wat heeft Isa een prachtige naam bal gekregen,
    heel leuk Akkelien en vooral heel origineel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer heel mooi gemaakt Akkelien en het is ook zo'n leuke traditie al die eigen gebreide naamballen! Mooi! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk voor onze liefe Isa, hij hangt prachtig in de boom!

    BeantwoordenVerwijderen