{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 december 2020

Surprises van 2020

Surprises van 2020


Zoals ik al vertelde vierden wij wel Sinterklaas dit jaar, al was het op afstand. En daardoor waren er veel minder surprises als in andere jaren. Toch leuk om ze te laten zien.

De surprise die ik maakte liet ik maandag al zien. Voor de volledigheid vandaag nog een foto:


Dat was dus voor mijn broer en z'n gezin. Zij maakten dit voor mijn zusje en haar gezin een adventskalender:


24 jute zakjes aan een lichtjesslinger. Te zwaar om op te hangen! De eerste 5 zakjes mochten direct geopend worden en daar zat voor iedereen persoonlijk al iets leuks in. Nu nog dagenlang uitpakplezier, leuk gedaan!


Mijn zusje en gezin maakten voor onze ouders een heuse stamboom:



Aan deze kant van de boom heeft ze jeugdfoto's van onze ouders met daarboven trouwfoto's van hun ouders en eronder hun eigen trouwfoto. Helemaal onderaan foto's van mij, m'n broertje en m'n zusje, toen we nog heel jong waren.
Kijk, dit ben ik 😊


Aan de andere kant onze trouwfoto's en babyfoto's van onze kinderen:


Mijn ouders maakten voor ons een kopie van ons "huisje in de tuin", dat we dit najaar lieten plaatsen.


Deze "glazen" schuifpui moest eruit om bij de cadeautjes te komen.
Het "zijraam" kan blijven zitten.


Dit tuinhuisje is nu een beschutte plek voor de vogeltjes, met daarin een vogeltaart, een van de cadeautjes die we in het huisje vonden 🙂


Het was anders dan anders, deze Sinterklaasavond, toch was het heel erg leuk. Mooi dat we zo toch iets voor en met elkaar deden!
Al hopen we allemaal dat het volgend jaar weer echt samen kan.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk schitterende surprises! Fijn dat jullie op deze manier toch het Sinterklaasfeest konden vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het fantastisch bedacht en wat is er een aandacht aan de surprises bedacht, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen