{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 8 december 2020

Dinsdag - poppendag Het begin van een popje

Dinsdag - poppendag Het begin van een popje


Vandaag laat ik een klein begin zien van een popje, vooral niet te veel.
Daarvoor heb ik 2 redenen:
1. Het was best veel priegelwerk, daar mag ik wel wat meer blogjes over doen
2. De persoon voor wie ik het maakte, is vandaag jarig. En op het moment dat ik deze blog schrijf, is nog niet bekend of het popje al verhuisd is.

Het gaat om een popje naar een patroon uit dit boek:


"Amilishly Chibi Dolls" van Alexa Boonstra.
Wil je meer weten over het boek? Hier schreef ik een review.

En nu een paar foto's, het begin van mijn eerste exemplaar uit dit boekje:


Bij de eerste twee foto's houd ik met nog aardig aan de kleuren uit het boek.


Op de volgende foto zie je iets van mijn kleurkeuze.


Meer laat ik vandaag nog niet zien. Sorry, maar geen sorry 😜

Update: het poppetje is inmiddels verhuisd, dus binnenkort meer!

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Spannend, lijkt me een leuk boek. Vandaag had ik zowaar ook weer een poppendag berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd weer leuk om een popje te maken. En ik ben benieuwd of jouw popje ook van die mooie lange vlechten heeft gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze sneak peak maakt me des te nieuwsgieriger naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Akkelien! Ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan jullie zeggen... Ze wordt heel leuk💜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zien er hele leuke popjes uit! Maar geef mij maar breiwerk. Ga je miniatuurtjes maken of is het toch niet zo klein? In elk geval, je hebt een goede start gemaakt en mooie kleurtjes al gekozen! Dit wordt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd wel priegelig als ik het zo zie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig popje als ik het zo op het boekje bekijk Akkelien, ben benieuwd hoe jou exemplaar uiteindelijk
    geworden is maar dat zien we vast binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen