{ 'anonymize_ip': true }

maandag 7 december 2020

Wereldsurprise

Wereldsurprise


Wij vierden uiteraard Sinterklaas met mijn familie, al was het dit jaar op afstand. Ik vertelde al dat we per gezin een pakket maakten voor een ander gezin, met 1 gedicht en 1 surprise en cadeautjes voor een vooraf afgesproken bedrag. 

Wij regelden wat voor mijn broer en gezin. In eerdere jaren had ik voor het gezin van mijn zus al twee keer een surprise gehaakt, je ziet ze samen in deze blog
Eigenlijk te mooi als surprise vond mijn broer 😁

Dus ging ik nu voor hem en z'n gezin wat breien. Ze zijn nogal van 't reizen, de wereld ontdekken vinden ze fantastisch. En zoals je weet, dát kan even niet meer. Het bracht me wel direct op een idee.


Al was het op een gegeven moment een knopenboel,
ik hield m'n hoofd koel.


I love the world!


Voor de achterkant koos ik een simpel strepenpatroon:


De voor- en achterkant netjes aan elkaar genaaid.


Bovenop de cadeautjes in het pakket en onder het gedicht, lag het. Het laatste stukje van het gedicht:
"Sint had jullie graag willen knuffelen en breide daarom ('n) kussen xxx"


De inspiratie komt uit een Yarn Bookazine va Scheepjes, ik gebruikte het patroon van die leuke kindertruien, een ontwerp van Lili van Wattum. In deze blog vertelde ik over dit nummer "Now Age". Het garen Chunky Monkey, ook van Scheepjes, had een goede stekenverhouding. Ik vertelde er hier al wat over.


Een kussen is ook een prachtig symbolisch cadeau! Ik heb 't met veel plezier gebreid.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Het is prachtig geworden! Wat een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk geworden geniaal zulke surprises

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat weer super bedacht, heel origineel. Het kussen wordt vast gekoesterd, ook wanneer er weer wel gereisd mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat vind ik echt heel leuk! Wat een kei van een surprise...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Akkelien! Goed bedachten mooi uitgewerkt.
    Oei al die draadjes, dat zal lastig breien zijn geweest. Ik kan goed begrijpen dat je voor strepen aan de achterkant hebt gekozen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt geniaal Akkelien, heel origineel en prachtig uitgewerkt,
    gelukkig maar dat je je hoofd koel kon houden ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kussen, daar zal je broer vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen