{ 'anonymize_ip': true }

maandag 30 november 2020

Garen: Chunky Monkey

Garen: Chunky Monkey


Voor een project dat een beetje snel klaar moet zijn, zocht ik garen. Bij Devo in Sneek zag ik de Chunky Monkey van Scheepjes. Ik had er al vaker van gehoord, maar ik kende het nog niet.


Het is dikker garen, je ziet het hier op het etiket, het is geschikt voor naalden nummer 5. 100 gram per bol en dat is zo'n 116 meter. Antipilling staat er op het etiket en dat is heel fijn, dan blijft het dus heel lang mooi! Ook handig bij mijn project. 


De opgegeven stekenproef bevalt me, dus ik ben tot aankoop overgegaan. Met deze drie kleuren ga ik aan de slag.


Het begin is er:


Het voelt heel lekker zacht en ik heb goede hoop dat het op tijd klaar zal zijn. Dan laat ik het uiteraard zien, maar voor dit moment kan ik er echt niet meer van vertellen 😉

Het is trouwens te koop in een heleboel kleuren! Wil je weten welke of meer over dit garen, kijk dan hier.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Nah, dat is weer lekker geheimzinnig dan.... er zit niets anders op om huer volgende keer naar weer terug te komen 🤣🤣🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt heel mooi dat garen en wat wordt het ?? :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende dit garen nog niet, maar het lijkt me wel wat. En dan ook zoveel mooie kleuren... Omdat er 100 gram op zit, blijft het ook nog wel een beetje betaalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen