{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 12 november 2020

Blog-post

 Blog-post


Deze blog gaat over leuke dingen in de blogwereld.

Elke vrijdag doe ik mee aan Crea 5220, een initiatief van Elisabeth en Marjan. Elke week is er een thema en daar bedenk je wat bij. Heel leuk om zo eens anders over dingen na te denken en heel leuk om te zien dat anderen hele andere dingen maken bij hetzelfde thema.

Een tijdje terug was het thema RECHTHOEK en Toos van de blog In de weer liet mooie kaarten zien, gemaakt met de techniek Ecoprint, je vindt deze blog hier. Extra leuk was dat ze een paar kaarten wilde weggeven en ik deed mee. Ik was één van de gelukkigen en liet mijn kaart naar vriendin Irene sturen. En wat deed Toos? Ze stuurde ons allebei leuke post!


Ik kreeg een mooi envelopje met een lief kaartje en zo'n gevouwen zakje met hartjes, zie de bovenste foto.
Irene kreeg een prachtige kaart en een lief briefje en meer, zie volgende collage:



De kaart matcht prachtig bij de kalebassen die Irene toen net in huis had.


En waarom dacht ik aan Irene, bij de Ecoprints? Door deze door haar geschreven gastblog

Ik zat zelf in een hele andere hoek bij het thema RECHTHOEK, je vindt mijn blog hier.

Morgen is het weer tijd voor een nieuwe Crea 5220-blog, kom je dan ook kijken?


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blogje! Heerlijk dat we in zo'n fijne digitale blogwereld mogen wonen.👍🏻
    (PS doe je volgend jaar weer mee?😉)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk doe ik mee! Dat is wel mijn bedoeling. Heel benieuwd naar jullie nieuwe plannen!

      Verwijderen
  2. Mooie post! Goede samenwerking tussen Toos en Moeder Natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is echt heel leuk...Blogland is zo warm, als de hele wereld daar een beetje op leek...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk en lief blogje Akkelien,
    het voelt inderdaad heel warm de kontakten in
    blogland . En ook ik heb zo'n fantastische ecoprint
    van Toos mogen ontvangen, echt PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen