{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 5 november 2020

YARN: The Colour Issue

YARN: The Colour Issue


November is begonnen en dat is toch wel een maand die wat kleur kan gebruiken. Hoog tijd om aandacht te besteden aan de nieuwste uitgave van het prachtige Scheepjes Bookazine YARN!


Scheepjes viert dit jaar een bijzondere verjaardag: 165 jaar! 
Dit is bovendien de tiende editie van YARN Bookazine. Reden genoeg voor een heel feestelijk thema: The Colour Issue.

De kleur spat van de cover af en ik vind het ook zo leuk gedaan, hoe het gebonden is:


Ik houd van dit soort details 😊

Over naar de inhoud!
In dit nummer vind je een voorwoord van Simy en een aantal leuke artikelen om te lezen. Uiteraard ook een aantal prachtige patronen, waarvan ik een paar laat zien. 
Deze prachtige gehaakte omslagdoek bijvoorbeeld:


Het is een ontwerp van Nerissa Muijs.

Dit vest/cardigan staat er in twee kleurvarianten in. Het is een ontwerp van Cara Medus.



En wat denk je van die prachtige corsage? Het is een ontwerp van Jane Crowfoot.
De gebreide tuniek rechts vind ik ook heel mooi, gemaakt door Jo Allport.


Martin Up North heeft deze wanten en mutsen ontworpen. Ik vind ze erg stoer.



Je vindt ook patronen van meisjesjurken, een geweldige gebreide sjaal, een adventskalender, heel bijzonder sokken, maar liefst twee dekens, een leuke top, een knuffel en een knuffel om aan de wand te hangen en een vloerkleed.
Voor elk wat wils! Ik vind het een zeer aantrekkelijk handwerkboek.

Deze mooie quote past perfect bij de jubileumeditie:


Scheepjes YARN Bookazine is voor € 8,95 te koop, online en je kunt 'm vast ook kopen/bestellen bij jou favoriete handwerk- of boekwinkel.
ISBN: 9789491840555
Wil je meer lezen over dit nummer en alle vorige?
Kijk dan hier bij Scheepjes. 


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten