{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 10 november 2020

Dinsdag - poppendag Post voor Axel

Dinsdag - poppendag Post voor Axel


Op de dag dat ik (de complete) Axel liet zien in deze blog, kreeg hij al post!


Axel Smink stond er op die stoere enveloppe en voor de duidelijkheid: er zat ook nog een eekhoorntje voor én achter op de enveloppe.
Axel was helemaal verrast, en ik natuurlijk ook. Wat een mooie kaart kreeg hij:


Axel had inmiddels al kennisgemaakt met Krijn en die vond het ook prachtig.


Krijn werd zelfs genoemd in de kaart, je snapt dat hij helemaal verguld was. En ja, Angélique, die twee kunnen het prima vinden samen!


Angélique vertelt in deze blog iets meer over hoe ze deze kaart gemaakt heeft. Ze maakt altijd prachtige kaarten. 


Axel de eekhoorn haakte ik naar een patroon van Angélique en ik vind het een aanrader. Als je Axel ook wilt haken, kijk dan even hier.
Ik gebruik Durable Forest kleurnummer 4009 en een restje wolwitte wol.
Ik haak met haaknaald 2½. 
Met heel veel plezier gehaakt! Gezellig, zo'n herfstige eekhoorn op tafel.

Krijn haakte ik deze zomer, naar een patroon van Tessa van Riet - Ernst, uit het boekje Zomer en Zee Haaksels. Meer over Krijn vind je onder het label "krab".

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Grappig dat Axel zichzelf ziet op de mooie kaart. En hoe bijzonder is het dat een krab en een eekhoorn elkaar tegenkomen en vriendjes worden. Maar ja, in haakland kan dat zomaar.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder zo'n kaart voor een mooie eekhoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat Krijn en Axel het zo goed kunnen vinden samen, maar ja, het zijn alletwee ook wel echte lieverds.
    Dank je wel Akkelien, voor het steeds weer doorlinken, dat verdiende echt een gezellig kaartje, vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat Axel zo'n mooie kaart kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke verrassing, een eekhoornkaart op maat! Angélique weet echt wel hoe ze dit moet aanpakken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is leuk zeg! Axel zal wel naast z'n schoenen gelopen hebben van trots... Ik vind het een hartstikke leuk gebaar van Angélique!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi gebaar, een prachtige kaart voor Axel,
    wat zal hij blij zijn. Wat een heerlijk stel zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen