{ 'anonymize_ip': true }

maandag 9 november 2020

Cadeautje voor mezelf

 Cadeautje voor mezelf


Vorige week zag ik op social media dat Bregina stopt met haar webwinkel. Op de valreep heb ik nog wat bij haar besteld en zo kreeg ik van mezelf een cadeautje:


Een compleet pakketje om mittens te breien, van die vingerloze wanten. 


Leuk, zo'n zakje liefs erbij. Ik had het patroon al geprint (als je besteld, krijg je direct een downloadlink), maar er zit een prachtig gedrukt exemplaar in het pakketje. En o, wat een mooie kleuren! Daar viel ik op!


Op dit moment kun je dus even niet terecht in de winkel van Bregina. 
Wel goed om af en toe toch eens wat bij de handwerkwinkels te kopen, in echte winkels of online! Goed voor die creatieve ondernemers en ook goed voor jezelf 😊


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Leuk patroon en idd mooie kleuren.Veel breiplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren! Veel plezier bij het maken, en dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herfst/winterkleuren. Lekker bezig, mooie wantjes en warme handjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi project in mooie kleuren. Veel breiplezier, maar dat zal jou wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk jezelf verwend, goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat gaat een leuke uitdaging worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh heerlijk zo'n cadeautje voor jezelf, de kleuren zijn inderdaad heel erg mooi, ben je al begonnen???
    Kijk er al naar uit, een mooie uitdaging maar dat is
    jou zeker toevertrouwd, succes.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nog niet begonnen! Ik heb een groot project dat beslist snel af moet. En in dit patroon zit iets dat ik nog nooit gedaan heb, dus daar moet ik wel even voor gaan zitten ;-)

      Verwijderen