{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 13 november 2020

Crea 5220 BLADMUZIEK

Crea 5220 BLADMUZIEK


Het woord van de week bij Crea 5052 is BLADMUZIEK.

Heel lang geleden heb ik een keer een hoesje voor de telefoon van echtgenoot gebreid, met muzieknoten. Het was nog voor ik begon met bloggen. Ik moest even zoeken, maar vond weer een foto terug, met twee andere hoesjes. Ik las op een oude blog dat zoon 'm later gebruikt heeft en 'm verloor... Gelukkig hebben we de foto's nog 😉


Echtgenoot gebruikte bladmuziek op de cover van zijn boek Cantor:


Zie je het? Heel subtiel in het onderste gedeelte van de cover. Hij "schreef" het zelf, om geen problemen te krijgen met copyrights. Meer over zijn boeken vind je op zijn website.

Ik ben heel benieuwd wat anderen gedaan hebben met het het woord BLADMUZIEK. Kijk je mee?

Hier is mijn lijstje met linkjes:

Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen. Het volgende woord is BLOEM.

Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk die hoesjes muzieknoten daar heb ik ook wel wat mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had me al af gevraagd wat je deze keer zou laten zien!
    Leuk, die hoesjes... Ik heb er eens een aantal genaaid en toen ook wel verkocht op een crea-markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag heb je jullie beider hobby's kunnen combineren in de uitwerking van vandaag; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je echtgenoot boeken schrijft en ook nog eens geen onverdienstelijke kok.
    O ja, zou ik bijna vergeten ;-) leuke hoesjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee die hoesjes en wat knap dat je man ook nog eens boeken schrijft, en nog eens over muziek ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enig die hoesjes Akkelien, zo zie je maar weer
    dat er telkens iets bij zit dat je kunt gebruiken
    voor alle thema's die langs komen.
    Leuk ook in combinatie met je man, ik zie het op de
    kaft.

    Fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The mobile phone holder with musical notes is useful and sweet ... Beautiful book cover!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hoesjes! Tegenwoordig gebruik je die niet meer...Gelukkig heb je er nog foto's van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik nog altijd een gebreid hoesje, ik heb net een nieuwe gemaakt! Zal ik binnenkort laten zien :-)

      Verwijderen