{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 oktober 2024

Zadenbibliotheek, ik doe mee!

Zadenbibliotheek, ik doe mee!


Tijdens een vakantie op Schiermonnikoog zag ik het voor het eerst: een zadenbibliotheek! In de bibliotheek op het eiland. Ik schreef erover in deze blog.
Dit is nu ook in Sneek te vinden, dat vertelde ik hier.


En nu heb ik zelf een bijdrage geleverd.
We zijn anderhalve week geleden terug gekomen van vakantie en dan ziet de tuin er ineens heel anders uit. De Lathyrus was er klaar voor om zaadjes te verspreiden:


Datzelfde was het geval bij de Judaspenning:


Ik vond handige zakjes in mijn voorraad en vulde die met zaadjes:


Een etiket erop met wat handige informatie:


En maandag heb ik het bij de bibliotheek in Sneek gebracht.


Ik nam ook een zakje mee, met Ipomoea! Gemengd, maar het is familie van deze leukerd!
Heel leuk, ik ben benieuwd.
Ken jij dit ook: dat zadenbibliotheek?


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten