{ 'anonymize_ip': true }

maandag 28 oktober 2024

Paddenstoelen zoeken

Paddenstoelen zoeken


Momenteel zie ik op social media heel veel foto's van paddenstoelen, het is er de tijd voor! 
Zelf waren we in september op vakantie, maar deze keer was het een nogal zomerse vakantie, in Zuid Frankrijk. Daar heb ik geen paddenstoelen gezien!

Hier in deze regio is het nu herfstvakantie, daarom heb ik voor de blog van vandaag  wat paddenstoelen uit m'n archieven bij elkaar gezocht. Dat is wel een toepasselijk onderwerp ๐Ÿ„

Allereerst maakte ik een fotocollage van foto's die ik in september 2022 op Schiermonnikoog gemaakt heb.


Wat vallen ze op, hรฉ, die rode met witte stippen!

In 2018 maakte ik een gehaakt kleedje voor op een deksel van een glazen pot:


Ik vond deze collage terug, waarop ik diverse manieren laat zien om er "stippen" op te maken, leuke knoopjes geven ook een mooi effect!
In deze blog lees en zie je meer over dit kleedje. Leuk om een jampotje mee te versieren?

Deze leukerd hoort er ook bij:


Zo grappig dat die twee "streepjes" er een echte Toad van maken!
 Het is een broche geworden, geborduurd op plastic canvas. In deze blog vertel ik daar meer over.

Heb jij ze in het echt gespot dit jaar: paddenstoelen, rood met witte stippen?

๐Ÿ„  ๐Ÿ„  ๐Ÿ„  ๐Ÿ„  ๐Ÿ„  ๐Ÿ„  ๐Ÿ„


Fijne dag ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Jazeker heb ik ze gezien, niet in het bos (tijdens wel 2 wandelingen) maar gewoon aan de overkant van onze straat.

    BeantwoordenVerwijderen