{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 4 oktober 2024

Vriendelijke vrijdag en love birds

Vriendelijke vrijdag en love birds


Vorig jaar in april trouwde de oudste dochter van vriendin Annemiek en ik haakte love birds voor het bruidspaar (zie deze blog). Dit jaar is de andere dochter getrouwd, in september. Ik kwam er wat laat achter en wilde nog wel iets haken, maar wat? Ik had overleg met Annemiek en ze vertelde dat de lovebirds erg in de smaak gevallen waren en nog steeds op het prikbord hingen. Dus ook voor het nieuwe bruidspaar haakte ik een koppeltje:


Het lijkt veel op het vorige koppeltje lovebirds. Ik heb andere kanjtjes voor de sluier gebruikt en ook de hoed van de bruidegom maakte ik anders.

Ik haakte er een klavertie vier en een hartje bij, voor veel geluk en liefde:


Omdat de ophanglusjes niet zo lang zijn, heb ik er nog een lint aan vast gemaakt en daar het hartje en klavertie vier ook aan bevestigd.


Ik heb ze verstuurd samen met een kaart, de lovebirds gingen mee in een zo'n organza-zakje.


Ze trouwden anderhalve week terug. Ik wens het bruidspaar alle goeds, gezondheid en geluk!

Extra leuk dat ik nu op dierendag ook nog dieren op de blog heb!
Alle dieren wens ik ook alle goeds toe.


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀


Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: