{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 11 oktober 2024

Vriendelijke vrijdag en Tips & Tricks (4)

Vriendelijke vrijdag en Tips & Tricks (4)


Het is de tweede vrijdag van de maand, tijd voor de bloghop. In juli was de eerste aflevering van Tips & Tricks, een nieuw voorstel van Elizabeth oftewel Busy Bessy. De tips en tricks kunnen van alles zijn. Ik citeer Elizabeth:
"Je kunt hierbij denken aan allerlei handigheidjes of weetdingetjes b.v. op het gebied van bloggen, huishouden, gezondheid, opbergen van spullen, etc..."
In deze blog legt ze nog eens uit wat de bedoeling is en je vindt daar ook de data.

Vandaag dus de vierde aflevering!

Ik heb een bijzondere tip. Mijn moeder had een oom, Jan Popkes van der Zee. Hij was lithograaf, reclametekenaar en kunstschilder. 


Hij heeft lang in Haren gewoond en daar is dit weekend een tentoonstelling georganiseerd. 
Mijn zusje is bij de organisatie betrokken. Meer over Jan Popkes van der Zee lees je hier. Informatie over de expositie vind je hier.


Jan Popkes van der Zee overleed in 1954. Ik vind het bijzonder dat er nu, 70 jaar later, een expositie is met werk van hem.

Deze keer dus een uitgaanstip van mij.

Ik ben heel benieuwd naar Tips & Tricks van anderen. Ik houd het in de gaten, via de blogs die ik al volg en via Elizabeth. Ik ga de links in de loop van de dag/dit weekend toevoegen.

Tips & Tricks vind je ook bij:



Al mijn blogs van deze Tips & Tricks- serie vind je onder het label "tips&tricks".


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk.. een uitgaanstip...; die hebben we nog niet voorbij zien komen!
    Wow, je hebt dus een kunstschilder in de familie gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Zou de tentoonstelling beslist willen zien, maar Haren ligt nogal uit de buurt. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen