{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 25 oktober 2024

Vriendelijke vrijdag en mittens voor mezelf

Vriendelijke vrijdag en mittens voor mezelf


Dit weekend gaat de wintertijd in! Ik was in het begin van dit jaar begonnen met een paar mittens voor mezelf. Op een gegeven moment bleef het liggen. Ach, het was op dat moment niet nodig, geen weer voor wanten! 
Toen ik er weer mee begon ontdekte ik dat ik een foutje had gemaakt bij de eerste. Even dacht ik het zo te laten, omdat het aan de binnenkant van de hand zat. Ik heb het toch uitgehaald, het zou me vast gestoord hebben. Vorige week heb ik foto's gemaakt.
Ik heb ze gebreid met Lang Yarns Jawoll, in verschillende kleuren. Grotendeels dezelfde kleuren die ik gebruikte voor dit paar.


Die groenblauwe kleur matcht perfect bij mijn jas! Ik wilde er ook een beetje rood in, vanwege m'n andere jas:


Ik heb de rode steken steeds averecht gebreid, dat geeft een leuk effect, vind ik.


Bijna altijd maak ik de duimen niet hetzelfde, dan doe ik er een kleuraccentje in. Deze keer koos ik voor twee duimen met alleen maar koffieboontjes, in de hoofdkleur.


Zoon heeft ook wat foto's gemaakt op mijn verzoek.


Ted kwam ook even kijken 🐈


Zo, ik ben er klaar voor, voor kouder weer! Ik ben blij met deze mittens die ik voor mezelf gemaakt heb 💗


Meer mittens vind je onder het label "mittens".


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie handwarmers, daar heb je vast veel plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel erg mooi, Akkelien! Die ga je met veel plezier dragen, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn erg mooi geworden en fijn dat ze bij verschillende jassen passen.

    BeantwoordenVerwijderen