{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 10 oktober 2024

Als de blaadjes vallen

Als de blaadjes vallen 


In september was ik op vakantie in Frankrijk. In m'n Facebookherinneringen kwam ik een foto tegen dat op een dag ineens heel veel blaadjes gevallen waren. Toen we in een Frans stadje rondliepen (Clermont l'Herault), zag ik eerst al een kastanje liggen. Ik vroeg me af waar de boom stond. Nou, dat zag ik al snel. We gingen iets omhoog en kwamen toen in een straat die vol stond met kastanjebomen en vol lag met kastanjes en bladeren:


Die bomen waren al aardig kaal!

Weer thuis zag ik dat op mijn letterbord nog steeds stond dat "Spring" in de "air" was. Hoog tijd voor een aanpassing 😉


When autumnleaves start to fall. Zo'n mooi liedje!

In mijn archief vond ik deze foto weer:


Een gebreide bladwijzer en ook met kastanjes op de foto 🌰🌰🌰
Het patroon vind je hier.

Ik heb mijn hoekje in de hal nu helemaal in herfstsfeer gebracht:


Zoek je inspiratie? Onder de labels "blaadjes", "bladwijzer", "pompoen" en "herfst" vind je van alles.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig die kastanjes. De herfst heeft zoveel mooie kleuren. Wat een grappige bladwijzer heb je gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig hoekje! Het bord is ook mooi ingevuld zo, echt herfst

    BeantwoordenVerwijderen