{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 2 oktober 2024

Herfst: tijd voor pompoenen!

Herfst: tijd voor pompoenen!


In september was ik al wat aan het "voorherfsten". Nu is oktober aangebroken, dat is wel echt serieus de herfstmaand.
Ik liet hier al een pompoenknuffel zien. Wist je dat ik een paar patronen van pompoenen bedacht heb? Ik laat ze vandaag nog een keertje zien.


Het zijn alle vier gebreide pompoenen. 


Onder het label "pompoen" vind je hoe ik ze maakte.


Er zijn veel meer mogelijkheden, denk ik. Een andere boord-achtige steek levert vast en zeker ook een mooie pompoen op. De kleur doet veel, Ik vind zelf de variant met het kleurverloop ook erg goed gelukt. Al blijft zo'n knaloranje pompoen natuurlijk ook echt geweldig mooi.

Mooi herfst-project. En eind deze maand is 't Halloween. Daar heb ik persoonlijk niks mee, maar die pompoenen, dat vind ik super leuk.
Wat vind jij?


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. ik heb niks met Halloween. De pompoenen vind ik geweldig leuk vooral de oranje en de gele

    BeantwoordenVerwijderen