{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 19 juni 2024

De zadenbibliotheek in Sneek

De zadenbibliotheek in Sneek


Tijdens een vakantie op mijn geliefde Schiermonnikoog zag ik het voor het eerst, een zadenbibliotheek. Ik schreef er deze blog over.
Het is nu ook in de bibliotheek in Sneek!


Er is een mooie aantrekkelijke presentatie gemaakt met toepasselijke boeken. Door het tegenlicht is de foto niet zo mooi. Wel heel leuk dat het zo vlakbij de binnentuinen staat!

Ter inspiratie is daar van alles gezaaid en zie je al van alles boven komen:


De slakken 🐌🐌🐌 hebben het ook ontdekt zo te zien:


Ik hoop dat het helpt 🙂

Het is een heel leuk initiatief. Ik ga nu echt proberen om zaadjes hiervoor te verzamelen. Zo goed voor de bijen!

Hebben ze dit ook bij jullie in de bibliotheek?


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Bij ons in de bibliotheek in Leek is er sinds enkele maanden ook een zaden bibliotheek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit gehoord van een adenbibliotheek! Is het een soort ruilbeurs? Ik vind het een leuk initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er wel eens van gehoor/gelezen, maar nee... bij ons hebben ze dat niet. Het is wel een heel mooi initiatief, ook dat ruilen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel heel leuk dat het er is, en nu maar hopen dat die slakken schrikken van al die parasolletjes

    BeantwoordenVerwijderen