{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 juni 2024

60 jaar getrouwd

60 jaar getrouwd


Afgelopen zondag vierden wij een feestje en deze slinger mocht ook meedoen.


Het was de trouwdag van mijn ouders, 60 jaar getrouwd: wat een bijzondere mijlpaal!


Ze trouwden op 9 juni 1964.


De ruimte waar we het feest vierden werd versierd met een aantal slingers. De hartjes mochten ook weer meedoen.


Deze slinger haakte ik toen ze 50 jaar getrouwd waren. Ik had er best meer hartjes bij kunnen rijgen, daar leent het patroon zich goed voor. Omdat ik dit garen niet had, heb ik het zo gelaten. 


In deze blog schreef ik tien jaar geleden over deze slinger met harten. In die blog vind je ook de link naar het patroon dat ik gebruikte voor de harten. Die werkt ook nog πŸ’—πŸ’—πŸ’—

De quote past hier weer mooi bij:

Slinger door het leven
beleef, geniet, lach.
Begin maar met versieren.
Maak een feestje van elke dag!

De gasten herkenden direct dat het door mij gemaakt was. Ze waren verrast dat ik 'm tien jaar geleden al gemaakt heb. Zo'n zelfgemaakte slinger is dus ook nog eens reuze duurzaam!

πŸ’—  πŸ’—  πŸ’—  πŸ’—  πŸ’—  πŸ’—  πŸ’—  πŸ’—  πŸ’—


Fijne dag πŸ€πŸ€πŸ€

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes πŸ’—πŸ’—πŸ’—

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal! Wat fijn dat jullie zo'n bijzonder feest samen kunnen vieren!
    Ja, daar mogen slingers natuurlijk niet bij ontbreken. Leuk dat je de slinger van 10 jaar terug nog had. Het verbaasd me niet dat herkend werd dat jij de slingers had gemaakt. Je bent natuurlijk niet alleen in blogland beroemd om je mooie slingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere mijlpaal!
    Wat een bijzonder feest, mijn ouders hebben het ook mee mogen maken. Leuk dat je de slinger van 50 jaar getrouwd ook nog had. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen