{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 7 juni 2024

Vriendelijke vrijdag en slinger door het leven

Vriendelijke vrijdag en slinger door het leven


Had je mijn nieuwe fotocollage bovenaan de blog al gezien? Ik zal 'm ook even in deze blog plaatsen, want ooit vervang ik 'm weer hierboven en dan weten we niet meer waar ik het over heb 😉


Dit jaar zoek ik steeds een toepasselijke quote bij deze collages en ik vond dit wel een vrolijke en zomerse quote.

Slinger door het leven,
beleef, geniet, lach.
Begin maar met versieren.
Maak een feestje van elke dag!

Afgelopen maandag trouwde een neef van echtgenoot met z'n lief. Ik stuurde een kaart, met een slinger:


Een slinger met zo'n 50 klavertjes vier:


Om de boel te versieren en er een feestje van te maken. En om ze heel veel geluk toe te wensen.


Wil je ook zo'n slinger haken? Ik bedacht eens een armbandje met klavertjes vier, dat vind je hier. Je haakt de slinger op dezelfde manier, met veel meer begin- en eindlossen en wat meer lossen tussen de klavertjes. Ik had nu 150 aan begin en eind en 12 ertussen.

En de armbandjes zijn ook leuk om te maken en super feestelijk!


Ik slinger een eind aan deze blog, en slinger het weekend in, laten we er een feestje van maken 🎆🎆🎆


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn superleuke slingers. Als armbandje vind ik ze ook erg leuk. Vrolijk ook in die verschillende kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke collage heb je gemaakt.
    Bij het maken van mijn slingers moest ik af en toe even aan je denken ;o).
    Al die klavertjes vier moeten het nieuwe echtpaar vast veel geluk gaan brengen!
    Marjan (Google wil mijn accountnaam weer eens niet laten zien).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slinger. En wat een leuk gedichtje. Heb jij dat gemaakt? Ik heb het een beetje veranderd. De derde regel is bij mij: hang de slingers maar op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet zelf bedacht, ik vond het op het wereldwijde web en heb ook een kleine aanpassing gemaakt :-)

      Verwijderen
  4. Ja, ik had het gezien en vergat er steeds een opmerking over te plaatsen. Een heel voor jou toepasselijke quote! Het nieuwste slingertje is ook weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor om zo’n mooie slinger mee te sturen met een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen