{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 juni 2024

Dinsdag - poppendag Een kikkertje in een zwempak

Dinsdag - poppendag Een kikkertje in een zwempak


Je zou bijna zeggen dat ik overgestapt ben op kikkerdag in plaats van poppendag 🐸
Vandaag heb ik namelijk weer een opkikkertje om te laten zien.


Dit kikkertje kreeg een roze zwempak.
Toen we naar buiten gingen voor de fotoshoot, dook ze direct in dit badje. Beetje jammer vond ze het, dat het gevuld was met stenen en schelpen. Maar ja, dat is wel beter om een beetje te strijden tegen de muggen 🤔


Ze vond het leuk om even met die dikke kikker te kletsen en was ook direct bevriend met deze kikker:


Het is weer een vrolijk opkikkertje zoals je ziet:


Deze mooie bloem kocht ik bij Nellie Keramiek, tijdens de Overtuinenfair. Het kikkertje wilde er wel even op zitten.


En waar ze nu uithangt?


Op het magneetbord van Lydia:


Nu maar hopen dat Lydia ook echt opkikkert!

🐸  🐸  🐸  🐸  🐸  🐸  🐸

Het patroon is van Monique Meulenbroek, je vind het hier. Voor het zwembroek haakte ik het lijf gewoon in het roze, de laatste toer, die van 5 vasten, deed ik in het groen.
In deze blog beschrijf ik hoe ik een zwembroek doe. En veel meer kikkerinspiratie vind je onder het label "kikker".
De laatste drie kikkers heb ik gehaakt van sokkenwol, dat valt ook goed uit.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Zo'n heerlijk vrolijk kikkertje is dit. Dat doet de ontvanger vast en zeker goed. Ze is prachtig 🐸🐸🐸

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook zo leuk, wat een vrolijkerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kikkertje vermaakt zich wel, waar dan ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk badpakje hoor, kikker... En Akkelien heeft weer mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat leuk dat badpakje, nu nog een beetje meer zon en warmte en kikker kan heerlijk gaan zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen