{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 4 juni 2024

Dinsdag - poppendag Een kikker voor mezelf

Dinsdag - poppendag Een kikker voor mezelf


De laatste drie weken zag je kleine opkikkers bij mij op dinsdag-poppendag.


Inmiddels is er geen gekwaak meer hier in huis. Wel in de vijver vlakbij, leuk geluid vind ik dat altijd. Dus...Er komt nog een kikker 🐸

Hier vertelde ik van mijn bezoek aan Joure onder de wol.
Ik had al laten zien wat ik gekocht had. Er was nog wat. Bij een van de vele kramen zag ik namelijk dit pakketje liggen:


Mijn hart begon te huppelen 😉
Ik liep de hele markt af en op de terugweg kocht ik het!

Het is een compleet pakket voor Kikker, inclusief het patroon en dat is van Zij maakt het.


Nog nooit heb ik een patroon van haar gemaakt, maar ik vind het altijd geweldig mooie ontwerpen. Nu ga ik er dus mee aan de slag. Met deze leuke kikker. Wordt vervolgd!


🐸  🐸  🐸  🐸  🐸  🐸  🐸

Veel meer kikkerinspiratie vind je onder het label "kikker".

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.

Het is inmiddels juni. Het zou kunnen zijn dat ik in de komende maanden niet elke week iets nieuws te melden heb op dinsdag-poppendag. Wel zal ik elke week iets plaatsen en daarbij de links naar andere blogs. Dus als je ook regelmatig wat over poppen of knuffels te melden hebt: laat het weten!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat is dat een mooie kikker. De echte uit het prentenboek. Wel een uitdaging om te breien lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en ik wordt al nieuwsgierig naar het resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat is ie leuk, veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, de kikker kende ik nog niet van haar. Wel de pop en de aap. Mogen wij meegenieten met je vorderingen?Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen