{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 20 juni 2024

Geborduurd geluk

Geborduurd geluk


Echte post, zo leuk om te sturen! Ook om te krijgen 😊

Vorige week kreeg ik post, een grote "bubbeltjesenvelop", ik was heel benieuwd van wie die was en wat er in zou zitten!

Nou, echt iets bijzonder leuks:


Een mooie kaart met lieve tekst en een tas met prachtig borduurwerk. Zelf gedaan door Ester, van wie ik deze post kreeg.


Zij trouwde begin deze maand en ik stuurde een kaartje met een slinger met klavertjes vier (zie deze blog). Dat vond ze heel leuk. Ook dat ik vaker kaartjes stuur met iets erbij. En nu dacht ze: "Ik maak Akkelien blij!"


Wat ontzettend mooi gemaakt!


Heel leuk dat ik nu iets met een klavertje vier kreeg 🍀
Dit lijkt me perfect om als projectbag te gebruiken.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief cadeautje kreeg je over de post...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief gebaar van Ester, een ook een heel mooi cadeautje wat ze heeft gemaakt. Jij verwend inderdaad altijd zoveel mensen met iets persoonlijks , dus heel leuk dat jij nu eens wat moois mocht ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens leuke post. Daar wordt je helemaal gelukkig von

    BeantwoordenVerwijderen