{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 5 juli 2023

Zomertip: tekenkaart

Zomertip: tekenkaart


Zomers zie je allemaal beestjes. Sommige zijn leuk, andere minder.
Teken, bijvoorbeeld, ik vind ze maar eng.

En... de teken rukken op! Helaas zien we ze nu ook wel eens in onze eigen tuin.

Vriendin Henriรซtte attendeerde ons op de Tekenkaart.


Rechts zie je de tekenkaart liggen, gemaakt van doorzichtige kunststof. Je koopt het op die kaart links, daar staan de instructies op. Heel handig ding: de maat is vergelijkbaar met een pinpas! Daarom past het prima in je portemonnee of in zo'n kaartjeshouder. En het werkt ook nog eens heel simpel. 
Deze versie kocht ik bij de apotheek, ik nam er direct drie mee, zodat wij allemaal eentje bij ons kunnen dragen. Ik betaalde hiervoor € 3,95 per stuk.

Ik hoop 'm natuurlijk niet nodig te hebben, maar better safe than sorry!

Ik zie liever lieveheersbeestjes!

Naar een patroon van Filantrojopie, zie ook deze blog

๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž  ๐Ÿž

Fijne dag ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ik ook teken seizoen is in volle gang altijd oppassen zeker ook met huisdieren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dacht ik toch dat je een getekende kaart had gemaakt toen ik de titel van je blogbericht las...
    Nee, deze kaart is van een andere orde. Maar wel handig om bij je te hebben. Geef mij ook maar een lieveheersbeestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht hetzelfde als Elizabeth, haha!
    Ik heb eens een teek ontdekt in mijn nek die er al een heel etmaal zat. Ik kon mooi naar de plaatselijke huisarts tijdens mijn vakantie.... ik heb wel een tekenpen, dit kaartje ken ik niet, maar ziet er makkelijker uit dan de tekenpen. Ik ga op zoek, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen