{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 26 juli 2023

Trui voor mezelf (6)

Trui voor mezelf (6)


Kijk, dat werkt dus wel, die challenge #winterklaarbreienmaar.
Elke maand wil ik vooruitgang boeken bij m'n project "Trui voor mezelf".
Juni was zo warm, dat ik niet aan breien toe kwam. Maar die stormachtige dag in deze maand, toen heb ik er eindelijk weer wat aan gedaan. Het rugpand is gebreid:


Nu verder met het voorpand:


Ik gebruik het patroon "Een trui met slangen" en brei met Lang Yarns Super Soxx. Allemaal gekocht bij Jeanet van Blij dat ik brei.
Ik gebruik als extra stimulans om deze trui voor de volgende winter af te hebben de challenge op Instagram #winterklaarbreienmaar.

Alles over deze trui voor mezelf kun je terugvinden onder het label "trui met slangen".

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Je voorpand schiet ook al flink op. Je hebt de trui vast af voor de winter echt begint.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer lekker opgeschoten:)
    Ziet er mooi uit en de kleur vind ik ook prachtig.
    Dat komt helemaal goed met de challenge.
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen