{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 25 juli 2023

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (4)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (4)


De zomermaanden zijn aangebroken. Dat betekent dat de poppenblogs voorlopig iets minder uitgebreid zijn bij mij. Al probeer ik wel iedere week wat leuks te plaatsen.

Elke ochtend kijk ik even bij mijn "Herinneringen op Facebook", zo leuk vind ik dat!
Zo kwam ik deze foto weer tegen:


Van links naar rechts zie je Katrein, Sissel en Alies. De foto is gemaakt in de winkel van Katrein Kunst, 10 jaar geleden! Die winkel is er niet meer, die is verhuisd en een zeer volwassen Sterk & sVeer geworden, een hele leuke winkel op Grootzand in Sneek. Ik weet niet of de pop Katrein daar nog woont trouwens. 
Katrein was de eerste Arne & Carlos-pop die ik gebreid heb. 
Sissel maakte ik op bestelling. Op verzoek zo precies mogelijk als het voorbeeld in het boek. Ik had m'n twijfels over het roze haar, maar o, wat werd het leuk 😊
Ik had echt een beetje moeite met afstand doen!
Alies woont nog steeds bij mij.

Meer over Katrein vind je onder het label "pop Katrein".
Meer over Sissel vind je onder het label "Sissel".
Meer over Alies vind je onder het label "Alies".


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking: