{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 juli 2023

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (2)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (2)



De zomermaanden zijn aangebroken. Het zou goed kunnen dat de poppenblogs voorlopig iets minder uitgebreid zijn bij mij. Al probeer ik wel iedere week wat leuks te plaatsen.

Mijn broer attendeerde me op een berichtje dat hij zag op twitter: Juf Anita vierde haar 40-jarig jubileum heel speciaal. Ze had de kinderen van haar klas, groep 1 van een basisschool in Ootmarsum, in januari gevraagd een tekening te maken van een fantasieknufffel. Die heeft ze allemaal na gehaakt, 28 fantasievolle knuffels! En daar trakteerde ze haar kinderen op, toen ze dat speciale jubileum vierde. Zo ontzettend bijzonder, fantastisch, lief en leuk!

Hier is een link naar een nieuwbericht waarin je ook een filmpje kunt zien met al die knuffels.

Ik heb ooit een tekening van m'n zoon na gehaakt, hij tekende vroeger strips over Karlie.


Later maakte ik nog een miniversie. Karlie eet een ijsje op de volgende foto:


Ruim 10 jaar geleden! Leuk om weer even terug te zien. 
Karlie heeft zelfs nog een eigen label op de blog: "Karlie".


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb daar over gelezen... wat een enorm vet idee, maar ook wat een klus... Superleuk voor de kinderen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook over gelezen en de resultaten gezien, zo gaaf!
    Maar jouw nagehaakte knuffel is ook heel goed gelukt, zelfs de mini versie is perfect. Ik haakte (misschien gelukkig maar) nog niet toen mijn jongste klein was, anders had ik waarschijnlijk maar heel weinig slaap gehad in die tijd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat ook gelezen wat een topjuf heel knap we gaan allemaal een beetje Zomeren denk ik en dat is ook goed

    BeantwoordenVerwijderen