{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 18 juli 2023

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (3)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (3)


De zomermaanden zijn aangebroken. Het zou goed kunnen dat de poppenblogs voorlopig iets minder uitgebreid zijn bij mij. Al probeer ik wel iedere week wat leuks te plaatsen.

Van Yke, die ik ken via het Creatief Café, kreeg ik deze foto:


Zij haakt allemaal sleutelhangers, voor het dierenasiel in Sneek, Nomadenhof. Zij maakt ze vrijwillig en krijgt, gelukkig, vaak garen via bijvoorbeeld ruilsites. De sleutelhangers kunnen tegen een vrijwillige bijdrage gekocht worden door bezoekers. De opbrengst is voor de Nomadenhof.
Ik ga eens kijken of ik ook nog wat katoen restjes voor Yke heb!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat je allemaal met wat restjes kan doen en het heeft ook een goede bestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk heerlijk om te doen voor een goed doel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kleurrijke verzameling, het dierenasiel zal er heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen