{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 21 juli 2023

Zonnige groet op vriendelijke vrijdag

Zonnige groet op vriendelijke vrijdag


Op deze vrijdag aandacht voor een zonnige zomerbloem: de zonnebloem 🌻

Al eerder vertelde ik dat ik dit jaar zelf hoopte op zonnebloemen in mijn tuin. Dát gaat 'm helaas niet worden. Wel heb ik voortaan 2 zonnebloemen in huis, de Legoversie.


Zonnebloemen, ik ben er dol op! Leuk om deze vrijdag deze mooie bloem in 't zonnetje te zetten 🌞🌻


Deze foto maakte ik vorig jaar. Ik heb al gezien dat mijn buurman dit jaar ook zonnebloemen heeft geplant, ik zie ze al boven de schutting uit komen. Ik kan vast binnenkort weer genieten van die zonnige bloemen, al is het dan niet in m'n eigen tuin.

Op de blog kun je diverse patronen terugvinden van gehaakte zonnebloemen. Deze sleutelhangerversie liet ik hier al zien. Kijk voor meer inspiratie onder het label "zonnebloem".


Houd jij ook van zonnebloemen?


🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Leuke zonnebloem! Wij hebben ze ook gezaaid in onze tuin, maar helaas is er maar eentje van overgebleven. Gelukkig zijn er nog 2 onverwachte exemplaren op andere plekken opgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen