{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 4 juli 2023

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (1)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (1)


De zomermaanden zijn aangebroken. Het zou goed kunnen dat de poppenblogs voorlopig iets minder uitgebreid zijn bij mij. Al probeer ik wel iedere week wat leuks te plaatsen.

Irene maakte een uitje naar Schoonhoven, waar een mooie wolwinkel is, Wolcafé. Daar maakte ze deze leuke foto:


Een hele gezellige groepsfoto van Amilishly's poppen! Meer over die poppen vind je op de website van
Amilishly. En ik haakte er ook al een paar, die vind je onder het label "Amilishly Dolls" op mijn blog.
Zelf ben ik nog niet in deze winkel geweest, wel heb ik de beursversie een paar keer bezocht. Dat is ook leuk 🙂

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: