{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 juni 2023

Een geslaagde vriendelijke vrijdag

Een geslaagde vriendelijke vrijdag


Dit is de tijd dat de vlaggen met tassen aan de huizen hangen: de uitslag van de examens is hopelijk bij velen positief.

Leuk om op deze vrijdag wat geslaagde inspiratie te delen.

Ik haakte zelf weer een slingertje met "pluimen", 10 maar liefst!


Dat heb ik vaker gehaakt en daarom verwijs ik naar deze blog voor alle informatie voor als je dit ook wilt maken.

Zo'n slinger kun je makkelijk meesturen met een kaartje! 

Ook leuk: dit geslaagde hoofddeksel, een ontwerp van Annemarie Arts, zie ook deze blog.


En hier is nog een andere veer, toevallig in ongeveer dezelfde kleuren als m'n slingertje van deze keer. Zo'n enkele veer is weer goed te gebruiken als boekenlegger.


Je ziet en leest meer over deze veer in deze blog.

Iedereen die geslaagd is: van harte gefeliciteerd!


Degene waar ik dit voor haakte is geslaagd:



Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag en een geslaagd weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geslaagdehaaksels weer, zulke leuke kleine cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig de pluimenslinger en die kleuren vloeien zo prachtig in elkaar Akkelien. Allemaal zeer geslaagde haaksels voor geslaagde!!!

    BeantwoordenVerwijderen