{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 juni 2023

Dinsdag - poppendag Iets nieuws voor Pippi (2)

Dinsdag - poppendag Iets nieuws voor Pippi (2)


Twee weken geleden kon je hier zien dat Maria iets nieuws aan het breien was, weer voor die geluksvogel Pippi! Vandaag het vervolg. En je ziet nu direct wat het wordt:


Tegenwoordig noem je dit een onesie. Een lekker huispak of een pyjama, dat kan ook


Alle draadjes zijn afgewerkt.


Maria heeft er weer hele leuke knoopjes bij gevonden:


Het pak is wel wat ruim, vindt Maria. Nu heb ik er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat zo'n onesie meestal een beetje ruim valt.


Een vrolijk pak en het is vast en zeker lekker warm. En wat past die ene kous van Maria er ook goed bij, hé!


Mooi gemaakt, Maria, dankjewel voor deze leuke bijdrage aan de dinsdag-poppendag-reeks!

Hier is nog een linkje naar de speciale Wereld Poppendag blog die zaterdag online kwam. Zo leuk dat een aantal mensen me een foto stuurde!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: