{ 'anonymize_ip': true }

maandag 5 juni 2023

Trui voor mezelf (5)

Trui voor mezelf (5)


De eerste maandag van juni, tijd voor een update van de trui die ik voor mezelf brei.

De vorige keer vertelde ik dat ik een stuk ging uithalen om vervolgens wat later te beginnen met de spie voor de oksels.


Net na die "kruising" ben ik begonnen met de nieuwe spie.


Op de volgende foto zijn er genoeg steken gemeerderd. Tijd om de boel op te splitsen. De steken van de spies op zo'n speld, die van het voorpand op een andere rondbreinaald en nu eerst verder met het achterpand.


Dat wordt voorlopig heen en weer breien in plaats van rond breien. Dat gaat iets minder lekker, vind ik, maar goed, ik brei lekker door.


Al twee keer het patroon gebreid:


Ik gebruik het patroon "Een trui met slangen" en brei met Lang Yarns Super Soxx. Allemaal gekocht bij Jeanet van Blij dat ik brei.
Ik gebruik als extra stimulans om deze trui voor de volgende winter af te hebben de challenge op Instagram #winterklaarbreienmaar.

Alles over deze trui voor mezelf kun je terugvinden onder het label "trui met slangen".

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. je vordert gestaag! Het ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook leuk om weer eens een trui te breien en 't patroon is fijn.

      Verwijderen
  2. Wat ben je al ver Akkelien, het gaat echt een fantastische trui worden. En ik denk zo als ik de vorderingen bekijk dat de trui ver voor de winter al klaar is???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je na het uithalen nu weer verder kunt, ziet er mooi uit. Ik brei ook regelmatig aan mijn trui, het is een leuke challenge. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen