{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 1 juni 2023

Donderdag dekendag, de Mystery Blanket van Maria (3)

Donderdag dekendag, de Mystery Blanket van Maria (3)


Maria breit de Mystery Blanket van 2022 en ik mag daar regelmatig wat van laten zien. De Mystery Blanket is van Breiclub.nl. Al een aantal jaar is er steeds een nieuwe editie, een haak- en een breiversie. Zelf heb ik er ook een paar gemaakt.
Maria breit de High Tea-versie.
Iedere maand krijg je een aantal patronen om te maken. Inmiddels zijn alle patronen allang binnen, Maria werkt eraan als ze zin heeft, in haar eigen tempo.
Vandaag laat ik foto's zien van het tweede blok van de eerste maand.


Je ziet het vast al: dit gaat een theepot worden. De stippen zijn steeds ingebreid.


Dat zijn héél veel draadjes om af te hechten!
Wel een heel erg leuk blokje:


Het hengsel is door Maria gemaasd.


Dit blokje zit 2x in het totale blok, in twee kleurcombinaties.


Ze zitten hier al aan die eerste theepot vast:


En er komt nog een theepot bij:


Kijk, het tweede blok van de eerste maand is klaar:


Alle blogs over deze deken vind je terug onder het label "MB2022".

En nog even dit: vanmiddag is er Creatief bij Jikke, op een aangepaste tijd. Vandaag van 13.30 - 15.00 uur! Zie voor meer informatie deze blog.

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Zo leuk, die theepot. Ik ben benieuwd naar de rest van de high tea.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen