{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 30 mei 2023

Dinsdag - poppendag Iets nieuws voor Pippi (1)

Dinsdag - poppendag Iets nieuws voor Pippi (1)


Maria heeft weer iets nieuws gemaakt voor Pippi. Haar Pippi heeft echt zo'n geluk!


Het garen voor dit nieuwe kledingstuk voor Pippi kreeg ze op haar verjaardag en ze wist direct wat het zou worden. Voor de zekerheid kocht ze een extra bolletje, omdat ze beslist genoeg garen wilde hebben.


Je ziet het, er is een "pijp" klaar en op de volgende zie je dat de tweede ook vordert.


Het kleurverloop is heel leuk en mooi regelmatig:


"Het" krijgt ook mouwen:


Kun je al zien wat het wordt?


Dit is de laatst foto die ik je vandaag laat zien, volgende week zie je meer.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ik denk een tuin breok. Die pippie van Maria heeft zeker geluk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gaaf, een jumpsuit! En een heel mooie kleurrijke, dat past goed bij Pippi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk garen, Pippi zal vast blij zijn met het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen