{ 'anonymize_ip': true }

maandag 29 mei 2023

Pinkstermaandag

Pinkstermaandag


Op een mooie Pinksterdag... Deze Pinkstermaandag zorgt weer voor een extra lang weekend 🍀


Deze pinksterbloemen zag ik in de bermen, deze maand. 
De pinksterbloem zit niet in mijn Bloemen-ABC, al heb ik er wel een gehaakte versie van, dat patroon vind je hier.
De boterbloem, die zie je op de foto rechtsonder, zit wel in m'n Bloemen-ABC, namelijk hier.


De gehaakte versies van de pinksterbloem en de boterbloem.



Graag wens ik je een hele fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt de perfecte kleur voor de Pinksterbloemen Akkelien,
    het zijn zulke lieflijke bloemen, en die kleur lacht je echt toe.

    BeantwoordenVerwijderen