{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 9 juni 2022

Geslaagd?

Geslaagd?


Vandaag is het de dag dat veel jonge mensen horen of ze geslaagd waren. Ook in onze familie hebben we dit schooljaar twee examenkandidaten. De dochter én zoon van m'n zusje en haar man hebben allebei examen gedaan.

Ik herinner het me nog uit mijn eigen tijd, dat het best spannend is. 

Deze kaart met gehaakte slinger stuurde ik 2 jaar geleden naar een ander nichtje:


Daar schreef ik deze blog over.

Wat ik nu gehaakt heb en hopelijk mag versturen, dat laat ik hopelijk binnenkort zien.

Ik zag op de Facebookpagina van Annemarie Arts van Haakidee dat ze een sleutelhangerpatroontje had dat ook leuk toepasselijk is. Ik heb het geprobeerd:


Er hoort eigenlijk nog een vlaggetje en een wimpel bij. Ik vond het wat groot uitvallen, dus wat mij betreft was mijn versie niet geslaagd als sleutelhanger. Ik zal kijken wat ik er mee ga doen. Het patroontje is wel geslaagd en bovendien gratis. Heb je ook belangstelling, kijk dan even hier op de site van Haakidee.

Sterkte voor iedereen die in spanning afwacht en ik hoop dat iedereen gewoon geslaagd is!



Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: