{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 29 juni 2022

Schelpjes

Schelpjes

Schelpjes, daar heb ik wel wat mee.

Zo koester ik m'n zelfgebreide telefoonhoesje. En als je dan ontdekt dat het een beetje stuk gaat...


ben je heel blij dat je de goede kleur paars nog hebt en dan doe je er wat aan:


Dit motief is hetzelfde als dit kussen, het patroon daarvan vind je in m'n Ravelry-winkel.

Er zijn nog andere schelpjes die ik wil laten zien:


Bovenin het kistje zie je het originele schelpje en daaronder de zilveren versie, dat ik sinds de aankoop dagelijks draag, een zilveren schelpje aan een ketting. Een bijzondere herinnering aan Schiermonnikoog, want daar heb ik het gekocht. In de winkel van Kunstfaam. Sowieso een aanrader om hier te gaan kijken! Het schelpje is gemaakt door de moeder van deze Kunstfaam en zij werkt onder de naam Schierzilver.
Deze namen vind ik terug op de mooie verpakkingen van mijn sierraad:

Zo leuk ook, dat persoonlijk geschreven kaartje waar de datum en vindplaats van mijn schelpje staan!

Een schelpje om te koesteren.



Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: