{ 'anonymize_ip': true }

maandag 8 juni 2020

Geslaagd!

Geslaagd!


Ineens was 't 4 juni en ja, hoor: nichtje is geslaagd voor de HAVO!

Van mij krijgt ze een slingertje met pluimen:


Als je haar vroeger vroeg: "Wat zijn je lievelingskleuren?", dan was het antwoord:
"Alle jongenskleuren en rood en geel!" Daar dacht ik aan toen ik dit bolletje in mijn voorraad zag. Helemaal perfect voor Femke!


De veertjes haak ik altijd naar een idee van blaadjes van Dinah, die ik direct erg op veertjes vond lijken. In deze blog vertel ik over mijn aanpassingen en hoe ik er een slinger van maak.


Zo'n slinger kan mooi mee met een geslaagde kaart 😉

En Marie-Antoinette laat nog even zien dat het ook prima als halssierraad gedragen kan worden:


Ze staat tijdelijk op een andere plaats. Er gebeurt momenteel van alles in onze tuin, daar laat ik vast nog wel eens wat van zien. Maar dát duurt nog even!


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je nichtje!
    Marie-Antoinette staat weer te pronken. Ze staat op een ander plekje, krijgt ze net als een groot deel van Nederland een 'corona-make-over'?😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tuin zit in de make-over, Marie-Antoinette blijft zichzelf!

      Verwijderen
  2. Fijn dat je nichtje is geslaagd. Leuk idee om haar een slinger/ketting van veertjes te geven. En dan in haar kleuren ook nog.

    Fijne maandag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, heel feestelijk! De kleuren van het garen voldoen 100% aan haar wensen (van vroeger in ieder geval).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om te horen dat je geslaagd bent en als er dan ook nog zoiets moois van je tante komt, is het dubbel feest...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijne berichten en een mooi cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe leuk is dit ook weer, een slinger et pluimpjes, hoe kom je er op. Daar zal zeker heel enthousiast op gereageerd worden. Ziet er heel vrolijk uit, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen