{ 'anonymize_ip': true }

maandag 22 juni 2020

Steekmarkeerders

Steekmarkeerders


Steekmarkeerders, ik gebruikte ze eigenlijk nooit. Ik gebruikte een teldraadje, meestal de begindraad. 
Er kwamen wel een aantal steekmarkeerders in huize De Breimeisjes, een doosje bij een tijdschrift, een markeerder in een goodiebag en ik maakte er zelf wel eens eentje. Hier zie je een deel van mijn markeerders:


En mijn meest favoriete tot nog toe zit al een hele tijd precies in het midden van de steken van de nachtliedjes:


Tot nog toe, want nu heb ik mooie! Besteld bij Maddy van Maak het FF. Kijk eens hoe mooi:


Moederschaap en haar lammetjeskind én een bolletje garen, ik vind ze fantastisch! Ze zijn gemaakt met kraaltjes. Dit is een cadeautje voor mezelf.
Maddy is actief op Instagram, ze maakt nog veel meer moois. Dus kijk vooral even.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Oh, superleuk! Ja, Maddy maakt heel leuke dingetjes met die miniscuul kleine kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn die van Maddy hè. Ik heb er al de nodige bij haar gekocht. Niet dat ik ze gebruik als steekmarkeerder maar ik vind ze gewoon zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die zijn zeker heel mooi !! ik gebruik hele simpele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn mooi! Ik heb een hele rits van die plastieken. Niet heel fraai maar zeer functioneel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maddy maakt echt superleuke steekmarkers.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk! Heerlijk om jezelf een keer te verwennen👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zitten hele leuke tussen! Ik gebruik hele simpele, en soms ook zo'n klein elastiekje bij het breien.
    Bij amigurumi altijd een draadje, dat werkt lekker snel.
    Maar die van Maddy zijn supermooi, dat is helemaal waar!

    BeantwoordenVerwijderen