{ 'anonymize_ip': true }

maandag 15 juni 2020

Brei-publiekelijk-dag 2020

Brei-publiekelijk-dag 2020



Afgelopen zaterdag was het Knit-in-public-day-2020. Vorig jaar was ik op die dag uit en nam bewust een breiwerkje mee om daar even publiekelijk te breien. Dit jaar is alles anders en blijf ik nog best veel thuis. (Overigens doe ik wel alle boodschappen en daarvoor ga ik altijd naar de winkels).

Ik ben wel even echt buiten gaan zitten om te breien, een toertje aan de nachtliedjes:


Je kunt zien dat er ook nog wel wat zand ingeveegd mag worden, maar af en toe mag je ook wel even rust nemen, lekker met een handwerkje 😊

We haalden op deze zaterdag ook een nieuwe picknicktafel, die echtgenoot in elkaar gezet heeft, met een beetje hulp van mij. 


Voortaan dus foto's met een nieuwe ondergrond:



Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Breien in de buitenlucht is heerlijk, maar voor breien tussen publiek is nog iets anders. Dan heb je vast veel bekijks. Toen wij in een niet-corona-jaar op een camping stonden, haakte ik een pop. Ik heb nog nooit zoveel aanloop gehad van kinderen en wat hadden zij veel vragen over het haken en over de pop.
    Hopelijk ligt op de volgende publieke breidag corona achter ons.

    Fijne maandag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is fijn hoor, zo'n picknicktafel in je tuin. Ik zou niet meer zonder willen...
    Heerlijk om het werken in de tuin af te wisselen met breien, dat houdt een mens wel vol:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo optimaal genieten van je eigen plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal zo'n picknicktafel, vooral om foto's op te maken ;-) en je gaat weer hard Akkelien, zoveel nieuwe en leuke dingen dat je maakt! Benieuwd wat dit mooie blauwe werkje wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tafel en een heerlijk breiplekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi plekje en een heel mooi breiwerkje Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super plekje om te breien Akkelien, fijne picknicktafel
    ook, met z'n allen gezellig samenzijn. Met dit heerlijke weer beslist geen straf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die picknicktafel en om deze tijd doe je alles zoveel mogelijk buiten.
    Een heel mooi breiwerkje ben je aan bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel buiten gebreid maar niet publiekelijk als ik het goed zie. Gezellig zo'n picknick tafel.

    BeantwoordenVerwijderen