{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 25 juni 2020

Zomers vakantieproject

Zomers vakantieproject


De maand juni schiet al weer op, we hebben de langste dag gehad. Het is nog steeds een bijzondere tijd. Al maanden geen handwerkavonden meer (we hebben nu wel een leuke afsluiter bedacht, daarover binnenkort meer!).

De echte zomervakantiemaanden staan voor de deur en ik ben benieuwd of ik die hele periode blijf bloggen 🤔
Ik ben wel van plan om te blijven handwerken en heb alvast 1 heel leuk zomers vakantieproject!

Het heeft te maken met veranderingen in de tuin. We hebben al een nieuwe picknicktafel en ik had een paar jaar terug al kussentjes gekocht. Ze zijn niet heel erg mooi, maar het idee was om daar iets omheen te maken.


De vorm vond ik nu ook wat lastig, dus heb ik geprobeerd of ik met een tornmesje die stiksels weg kon krijgen. Dat is een stuk beter:


En bij Wolcom kocht ik deze kleuren:


Ik ga ervan uit dat ik zeker 4 kussens kan maken hiermee. En het plan is om het in deze stijl te doen.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Mooi zomer-project, veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim om al een zomerproject te bedenken. De kleuren zijn mooi en het kussen zonder stiksels is echt beter. En je kiest voor een lekker voor de vuist weg haken patroon.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige granny kussens dus. Dat zal vrolijk staan.

    BeantwoordenVerwijderen