{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 26 juni 2020

Crea 5220 PATRONEN HERHALEN

Crea 5220 PATRONEN HERHALEN


PATRONEN HERHALEN, dat is wat ik doe bij de nachtliedjes. Ik heb net weer een patroonherhaling klaar 😉 Kijk je mee?


Even wat telwerk: ik heb nu 12 herhalingen gebreid.
Het aantal steken is op dit moment 446!
Het bolletje weegt nog 25 gram op dit moment, de sjaal dus 75.


Kort geleden liet ik ook al zo'n soort foto zien en in die blog vertelde ik ook alle details van garensoort en waar je het patroon vindt.


En al heb ik dus al heel wat herhalingen gemaakt van het patroon, ik ken het nog niet uit mijn hoofd.


Dat het soms maanden blijft liggen, zal daar zeker mee te maken hebben. Op dit moment zijn de toeren zo lang dat ik er ook maar 1 of 2 per dag brei. En niet elke dag. Toch heb ik wel zin om 'm deze zomer af te maken. Ook een zomervakantieproject 😊


Ik ben heel benieuwd wat anderen gedaan hebben met het herhalen van patronen. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:
Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen. Het volgende woord is SONGTEKST. Dan kan ik natuurlijk niet weer aankomen met de nachtliedjes, hé! Ik zal proberen om wat nieuws te verzinnen 😄


Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Patronen herhalen past natuurlijk helemaal in de handwerkwereld ;o)
    Jouw Nachtliedjes is er een heel mooi voorbeeld van. Op dit moment ben ik ook aan het ajourbreien. Dat is inderdaad iets dat niet zomaar uit het hoofd kan en ook alle aandacht nodig heeft tijdens het breien. Maar gelukkig heb je genoeg steken op de naald om in ieder geval in de loop van de naald het patroon wel even te kennen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het fijne van herhalen is.... je kent het patroon zo uit je hoofd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! It looks really complicated.I would like to resume my knitting needles with something colorful! It's a beautiful inspiration and the color is gorgeous!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo'n mooi en bewerkelijk patroon dat ik wel begrijp dat je die niet zomaar uit je hoofd kunt breien.
    Meestal is dat het geval als het breisel haast af is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 446 steken! Mijn hemel wat veel. Ik zou er helemaal van in de war raken. Hij wordt wel mooi, ik ben benieuwd hoe groot hij is als ook de 25 gram in de sjaal zitten.
    fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schoonheid van een patroon Akkelien, lijkt me zeker een behoorlijke klus omdat het niet blindelings gebreid kan worden, maar je bent al een heel end zie ik wel. De kleur vind ik ook heel erg mooi.

    Heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge, dat lijkt me een heel ingewikkeld patroon! Maar als je de goede herhalingen steeds maakt, dan komt het goed.
    Tja, handwerken is niet anders dan herhalen herhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap dat je het nog niet uit je hoofd kent, ondanks het herhalen, het is ook zó ingewikkeld.
    Succes in de zomervakantie !

    BeantwoordenVerwijderen