{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 18 juni 2020

Slinger in twee kleuren

Slinger in twee kleuren


Op zoek naar een onderwerp voor een blog vond ik in mijn fotoarchief foto's van een slinger die ik haakte in april. Een slinger in twee kleuren, wit en blauw.

Ik haakte eerst 4 granny-vlaggen:


Je kunt met 2 kleuren heel veel verschillende vlaggetjes maken! Ik wilde in ieder geval de buitenste kleur blauw hebben.


Er kwamen drie effen blauwe vlaggetjes bij.


Daar heb ik letters op geborduurd. Deze vlaggenlijn was een cadeautje voor een bedrijf. Ik heb de kleuren zo dicht mogeijk bij het logo gehouden en de letter M daar ook op aangepast.


Natuurlijk mocht de slinger even proefhangen bij ons aan de schutting 🙂


Ik vond het weer leuk om te haken en ook deze krijgt het label "naamslinger".


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, een slinger haken is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind het wel mooi .. zo rustig met twee kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, is je vlaggenlijn. Knappe combi van twee verschillende haaksoorten ook.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen