{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 23 juni 2020

Dinsdag - poppendag Hoe is het met Bastiaan?

Dinsdag - poppendag Hoe is het met Bastiaan?


Weten jullie nog wie Bastiaan is? 
Naar een patroon van 50 jaar oud maakte Maria een popje en dat popje is Bastiaan, zie ook deze blog.

Bastiaan is zoekende in huize Maria. Hij zoekt kleding, een behaaglijk plekje. 
Hier ziet hij wel wat hangen, heel interessant:


Dus gaat Bastiaan op onderzoek:


"Hé hallo! Ik ben Bastiaan. Wie ben jij?"
"Ik ben Eleonoor, aangenaam."
"Wow, mooie naam! Zeg Eleonoor, heb jij misschien iets voor mij om aan te trekken? Je hebt hier prachtige kleding hangen! Niet mijn maat, maar heb je misschien iets waar je uitgegroeid bent?"


"Nee, sorry, dat heb ik niet."
"Au, oei, wat is dit hier gevaarlijk voor mij! Ik val bijna door dit rek heen! Zeg, Eleonoor, ik ga er weer vandoor!"


Bastiaan zoekt verder, naar passende kleding of in ieder geval een behaaglijk plekje. Succes, Bastiaan!
Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ach, arme Bastiaan. Poedelnaakt en zich dan ook nog zo bezeren. Maria maakt het vast nog goed met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme Bastiaan... doe ‘m maar snel een jassie aan! 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weten jullie nog wie Bastiaan was? Nou..., ik dacht meteen aan boer Bastiaan van Boer zoekt vrouw ..) Maar jouw Bastiaan was ik eerlijk gezegd een beetje vergeten.
    Ik heb wel een beetje medelijden met deze Bastiaan hoor, hopelijk vindt hij snel iets om aan te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach gossie die Bastiaan, hoop toch echt dat hij snel iets van kleding kan vinden voor zijn maat. Gelukkig maar dat het nu zo warm is, daaaag Bastiaan, succes...

    BeantwoordenVerwijderen