{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 2 juni 2020

Dinsdag - poppendag Van een koffertje (1)

Dinsdag - poppendag Van een koffertje (1)


Weten jullie nog van mijn project "koffertje"?

Maria vond dat heel leuk! Ze had ook dat leuke boekje aangeschaft en ging op zoek naar een leuk koffertje.


Ze was er helemaal mee in haar nopjes 😉


Maria pakte het veel professioneler aan dan ik. Ze maakte eerst proeflapjes en na drie stuks was ze eruit: zij heeft gebreid met Supersoft van Zeeman. Dat gaf precies de goede stekenverhouding.



Je ziet op de volgende foto dat Maria aan beide kanten draden heeft. Ik heb dat steeds laten zitten. Zo weinig mogelijk afhechten is mijn credo. 
Maria gebruikte deze draden voor het dichtnaaien.


Maria had een soort foam in huis. Dat werd volgens de winkel gebruikt voor het maken van tassen. Wasbaar, altijd handig.


Op maat geknipt en dan kan de hoes eromheen:


Het past prachtig in het koffertje:


Volgende week meer over het koffertje van Maria.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast weer een leuk project

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, dat koffertje!!! Je kan er ontzettend leuke dingen mee doen en maken, benieuwd wat jullie ermee verzinnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat belooft weer een een leuk project te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk koffertje en zo mooi erbij gebreid met blauw wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk koffertje. Maria heeft van jouw ervaringen geleerd. Ik ben benieuwd naar de rest.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen