{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 7 december 2022

Feestelijke slingers

Feestelijke slingers


In deze maand laat ik af en toe ook een leuk ideetje zien dat ik al eerder had geplaatst.
Vorig jaar bedacht ik een gehaakte slinger met sterren:


In deze blog vind je de beschrijving.
En in deze blog beschrijf ik de vier-puntige versie:


Leuk voor in de kerstboom of om iets anders of iemand mee te versieren!

Zelf haakte ik kort geleden nog een ander slingertje, ik haakte een klein bolletje oranje op en toen ontstond dit vlaggenlijntje voor een jarige:


De jarige in kwestie houdt nogal van sport, o.a. van voetbal, daarom was de keuze voor de kleur snel gemaakt.
In deze blog vind je min of meer hoe ik dit maakte. Ik haakte nu steeds 11 lossen na elk vlaggetje. Dat vond ik wel toepasselijk vanwege voetbal ⚽ 😉
En ik had minder lossen aan begin en eind, want het was nog maar een klein bolletje.
Ook leuk in rood, groen, wit of met glittergaren


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

3 opmerkingen:

  1. Slingers passen helemaal in deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven heel leuk al die slingers, zoveel verschillende
    patronen en zeker heel leuk in deze feestelijke maand.

    BeantwoordenVerwijderen