{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 2 december 2022

Week 48

Week 48

Op de achtenveertigste vrijdag van dit jaar is hier deel 48 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Het is inmiddels december, de adventstijd is begonnen. Ik liet deze week al wat kerstballen zien die ik een paar jaar terug maakte voor een adventskalender. Ik heb er dit jaar weer een aantal gemaakt en nu was ik benieuwd of ik al 48 kerstballen heb gemaakt. Ik heb er flink wat gemaakt met namen erin, maar blijk niet van alle kerstballen goede foto's te hebben gemaakt. Maar ik heb ruim voldoende gebreid om er vandaag 48 te laten zien.

Voor deze blog ben ik flink aan 't knutselen geweest in Photogrid.


Mika, Novan, Tygo, Warre, Bente, Mick, Charlie, Doris, Hannah en Ben. Dat zijn er alvast 10.


Sietske-An, Elina, Leon, René, Katrein, Kunst, Roza, Siem, Loïs, Sem. Ezra, Izan, Oscar, Felice, Stella en Tieme, Dat zijn er 16.


Sven, Marly, Fedde, Jesse, Miertje, Nova en Zoë. Weer 7 erbij.



Olivier, Anne, Isa, Nova, Jinte, Lola, Mar en Liv, dat zijn er weer 8.

Dan heb ik er al 41. Deze 6 kerstballen maakte ik met veel liefde voor de dames die naar de handwerkavond kwamen.



En dan nog 1 en die heb ik dit jaar gemaakt. Ik liet 'm gisteren ook al zien, het is de kerstbal voor Nevv:

Dat zijn 48 kerstballen bij elkaar! En alle 48 naar eigen ontwerp, want zo staan ze in geen enkel boek. 

De achtenveertigste vrijdag van 2022 is gevuld met heel veel kerstballen!
Nog 4 te gaan, dat zou moeten kunnen. 


Fijne dag  en heel fijn weekend 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Dat zijn veel kerstballen. De rode voor de dames van de handwerkavond vind ik de allermooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo knap hoe je zelf al die ballen ontworpen hebt. Ik vind die van Nevv de mooiste 😍, haha, gek hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies 48! Wat is dat mooi gelukt.
    Je collages in Photogrid zijn ook goed gelukt; wat gaat er altijd weer een tijd zitten in het (be)werken op de computer....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een knappe prestatie Akkelien, en dan ook nog
    allemaal naar eigen patroon, BRAVO!!!
    Deze challenge is een leuke uitdaging maar ook
    heel leuk om steeds per onderwerp zo alles bij
    elkaar te kunnen bewonderen, vooral ook voor
    jezelf, en wij kunnen mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Super wat origineel in december zoveel kerstballen te laten zien. En allemaal eigen ontwerp petje af voor dit breimeisje. Je bent er bijna.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat heb je al veel stoere kerstballen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen