{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 30 december 2022

Week 52

Week 52

Op de tweeënvijftigste vrijdag van dit jaar is hier deel 52 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik heb iedere week geprobeerd iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is het de laatste keer, met het getal


Er zijn steeds 52 weken in het jaar en dan nog 1 en soms 2 dagen extra.
Ik begon deze challenge op de eerste vrijdag van dit jaar, 7 januari, en ik liet een sjaal zien die ik heb gebreid van 1 bol garen, op 1 naald met 1 steek.


De sjaal heb ik dit jaar inderdaad met veel plezier gedragen.

Wist je dat het gebruikelijke aantal witte toetsen van een piano 52 is? Ik niet, totdat ik dit feitje net las op wikipedia. Ik heb geen piano in de buurt, anders zou ik direct hebben geteld of het klopt.
Op deze trui zijn wel pianotoetsen te zien, maar zeker geen 52. Het is het meest passende plaatje dat ik heb 😉


Deze had ik eerder laten zien in een andere challenge over 52 weken, namelijk hier.

En in een kaartspel zitten, als je de jokers even niet meerekent, 52 kaarten. Over jokers gesproken: in deze challenge heb ik 1x de joker ingezet, bij week 19. Achteraf vond ik dat onnodig, en ik heb er nu alsnog iets aan toegevoegd dat echt over 19 gaat. Ben je benieuwd? Kijk dan hier.

Na 52 blogs steeds over 1 getal ben ik hier nu mooi klaar mee. Nog 1x alle 52 in één fotocollage:

De tweeënvijftigste vrijdag van 2022 is gevuld!
Dit is de allerlaatste aflevering van mijn eigen challenge "52 weken in 2022".


Fijne dag  en heel fijn weekend 🍀🍀🍀
Het weekend van de jaarwisseling: ook een goede jaarwisseling gewenst en een prachtig begin van 2023 🎇🎇🎇

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Super dat is een mooie afsluiter zo knap fedaan Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie afsluiting van deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je gelukt! Ik heb je blogs dit jaar ook weer met plezier gelezen. Fijne jaarwisseling voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je een KANJER hoor Akkelien, 52 weken die zeer
    goed gevuld waren, heel knap dat je dat voor elkaar hebt gekregen. Maar kan me ook voorstellen dat je het nu even
    genoeg vindt na dit jaar.
    Wens je een gelukkig, creatief en een gezond 2023 toe.

    BeantwoordenVerwijderen