{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 29 december 2022

De nieuwe (kerst)sokken voor mezelf

De nieuwe (kerst)sokken voor mezelf


Vorige week liet ik zien dat ik 2x lol had van een bepaalde wol en de vraag was of het voor kerst klaar zou zijn. 


Ja, hoor! Ik had het precies die avond klaar en heb ze snel nog vochtig gemaakt zodat ze diezelfde nacht konden "blocken":


Ik heb niet mijn best gedaan om ze precies hetzelfde te maken. Ik vind ze super leuk zo!


Het garen, True Love van Opal, komt veel beter uit in de sokken en ze zitten heerlijk! Ik heb ze gedragen met de kerstdagen, en ik ga ze verder ook gewoon dragen. Ik houd wel van rood!


Dit jaar heb ik maar liefst 14 paar sokken gebreid! 11 paar van mezelf waarvan 1 paar niet meer draagbaar is, omdat het compleet vervilt is. En 3 paar voor anderen.
Momenteel loop ik altijd op zelfgebreide sokken! En ik heb zelfs nog een paar op de pennen staan 😊

Dat is echt een ontdekking in 2022: dat sokken breien zo leuk is en dat zelfgebreide sokken de beste zijn. Mede dankzij het sokkenwonder!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

4 opmerkingen:

  1. Wauwww maarliefst 11 paar sokken gebreid. Ik vind dat zo knap! Voor mij nog een droom om sokken te kunnen breien, maar wie weet in de toekomst ;-)
    Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 14 paar sokken! Dat is een heleboel en ook deze rode zijn weer zo leuk. Fijne jaarwisseling Akkelien! Hartelijke groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel sokken heb je gebreid. Deze zijn wel heel mooi, zo leuk om met zo'n draad te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig garen is dat. En lekker warm, die gebreide sokken.

    BeantwoordenVerwijderen